۲۷ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۳۱

مدیر تامین و پخش شبکه مستند:

شبکه مستند آثاری از جهان را پخش می کند/ ویژه های نوروزی

شبکه مستند آثاری از جهان را پخش می کند/ ویژه های نوروزی

به گفته مهدی مینایی مدیر تامین و پخش شبکه مستند، این شبکه آثاری از سراسر جهان را در ایام نوروز روی آنتن می برد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مینایی مدیر تامین و پخش شبکه مستند درباره تدارک این شبکه برای ایام نوروز گفت: شبکه مستند در تعطیلات نوروز پخش فیلم و مجموعه مستندهایی از بهترین تولیدات دنیا برای بینندگانش در نظر گرفته که از آن‌ها می‌توان به «میز سرآشپز»، «سفر بزرگ»، «بشر داستان همه ما» و مجموعه مستندهای حیات‌وحش خارجی اشاره کرد.

وی افزود: «میز سرآشپز» به درون زندگی و آشپزخانه برترین و خلاق‌ترین آشپزهای جهان می‌رود تا دیدگاه خاص آن‌ها نسبت به زندگی، استعدادها و علایق شان را موشکافی کند و سبک آشپزی و تفاوت آن‌ها را به بینندگان نشان دهد. این مجموعه ۱ تا ۱۳ فروردین از ساعت ۱۵:۳۰ و روز بعد ساعت ۹ روی آنتن می رود.

مدیر پخش شبکه مستند سیما اظهار کرد: مجموعه ۱۱ قسمتی «بشر داستان همه ما» مستند درامی است که به چالش‌های بشر در طول تاریخ و راه‌های نجات او از اختراعات گرفته تا عصر آهن، امپراطوری ها، جنگ‌ها، عصر جدید، انقلاب‌ها و .. پرداخته است؛ این مستند که محصول کشور آمریکاست ۲ تا ۱۳ فروردین از ساعت ۱۸ پخش و روز آینده ساعت ۲ بامداد بازپخش می‌شود.

به گفته مینایی، «سفر بزرگ» نام مجموعه مستند خودرویی با سرمایه‌گذاری شرکت آمازون است که ۱ تا ۱۳ فروردین از ساعت ۲۱ پخش می‌شود. در تولید این مجموعه، مجریان قدیم تاپ‌گیر یعنی جرمی ‌کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند به همراه یک کادر حرفه‌ای ۱۱۴ نفره از افراد پشت‌صحنه حضور دارند و با حضور در مناطق مختلفی از دنیا روایتی جذاب از یک سفر بزرگ را به تصویر می‌کشند.

مدیر تامین شبکه مستند گفت: این شبکه ۱ تا ۱۳ فروردین از ساعت ۲۳ در قالب باکس «مجموعه مستندهای حیات‌وحش خارجی » بهترین و جذاب‌ترین مجموعه مستندهای حیات‌وحش از سراسر دنیا را برای طرفداران این ژانر روی آنتن می‌برد.

مینایی بیان کرد: اولین فیلم این فهرست که ۱ تا ۷ فروردین ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود، «سیاره آبی» نام دارد؛ این مستند بریتانیایی در سال ۲۰۱۷ توسط واحد تاریخ طبیعی درباره اقیانوس‌ها ساخته‌شده و بینندگانش را به سیر و سیاحت در بزرگ‌ترین و ناشناخته‌ترین نواحی سیاره زمین می‌برد. این مجموعه روز  آینده ساعت ۱۱ بازپخش می‌شود.

مدیر تامین و پخش شبکه مستند اضافه کرد: «جاسوسی در حیات‌وحش» نیز مجموعه مستندی است که سال ۲۰۱۷ تولید شده است؛ این برنامه مستند که پیچیدگی‌های احساسی حیوانات مختلف را در مواجهه با ربات‌های حیوان‌نما به نمایش درمی‌آورد، ۸ تا ۱۲ فروردین پخش می شود.

در قسمت عشق این مجموعه، حیوانات در مواجهه با ربات‌های حیوان‌نما، درونی‌ترین احساسات خود را بروز می‌دهند. در این برنامه مشاهده می‌کنید که قدرت و پیچیدگی عواطف حیوانات می‌تواند با انسان‌ها برابری کند.

مینایی در پایان گفت: مستند «پرورش یافتن در حیات‌وحش» محصول سال ۲۰۱۶ نیز،  ۱۳ اسفند از قاب شبکه مستند پخش می شود.

کد خبر 4253993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha